Nezařazené

Výběr toho nejlepšího – 2.2.2005

Snímek, u kterého se chci dnes zastavit, zaslal do naší Galerie Martin Kozák – na své webové stránce se svěřuje, že nejraději fotí lidi a sport. Na své stránce má pěkné sportovní fotky a kvalitní je i ta dnešní. Ještě dodám, že (podle jeho stránky) fotí Canonem EOS 300D a do výbavy počítá Canon EF 17-40/4.0L USM, Canon EF 50/1.8 Mk I, Sigma 70-200/2.8 EX APO HSM Sigma teleconverter 2x EX APO New, blesk Canon Speedlite 550EX a stativ Monopod Manfrotto 679B.

Teď k dnešnímu snímku.


Je zřejmé, že autor měl přístup k ringu (to je největší problém tohoto druhu fotografií – přístup k místu děje). Jsou zde dva motivy – jednak ta „práce v rohu“, a bohužel nevidíme dopad pěsti na obličej „toho v rohu“, a pak rozvášněné tváře diváků. Je chyba, když jsou na snímku dva motivy, přičemž autor zřejmě měl možnost volit, na co se soustředit. Jinak ale je to fotka velmi kvalitní. Je zajímavé, že v této fotce Kozák jako by vypadl ze svého stylu – on totiž obvykle „přibližuje“ motivy dlouhým sklem, jde hodně blízko, pracuje s výrazem pokud možno oproštěným od rušivých momentů v okolí. Fotek t thai-boxu pořídil hodně, na jeho webu je vystavena celá série a druhá série je z dalšího turnaje thai boxu. Myslím, že jeho stylu nejvíc by odpovídala tato fotka, bohužel není tak ostrá, jak by měla být. Rozhodně ale je Kozák kvalitní autor a zájemci o živou fotografii by se měli s jeho pracemi seznámit.

Snímek, u kterého se chci dnes zastavit, zaslal do naší Galerie Martin Kozák – na své webové stránce se svěřuje, že nejraději fotí lidi a sport. Na své stránce má pěkné sportovní fotky a kvalitní je i ta dnešní. Ještě dodám, že (podle jeho stránky) fotí Canonem EOS 300D a do výbavy počítá Canon EF 17-40/4.0L USM, Canon EF 50/1.8 Mk I, Sigma 70-200/2.8 EX APO HSM Sigma teleconverter 2x EX APO New, blesk Canon Speedlite 550EX a stativ Monopod Manfrotto 679B.

Teď k dnešnímu snímku.


Je zřejmé, že autor měl přístup k ringu (to je největší problém tohoto druhu fotografií – přístup k místu děje). Jsou zde dva motivy – jednak ta „práce v rohu“, a bohužel nevidíme dopad pěsti na obličej „toho v rohu“, a pak rozvášněné tváře diváků. Je chyba, když jsou na snímku dva motivy, přičemž autor zřejmě měl možnost volit, na co se soustředit. Jinak ale je to fotka velmi kvalitní. Je zajímavé, že v této fotce Kozák jako by vypadl ze svého stylu – on totiž obvykle „přibližuje“ motivy dlouhým sklem, jde hodně blízko, pracuje s výrazem pokud možno oproštěným od rušivých momentů v okolí. Fotek t thai-boxu pořídil hodně, na jeho webu je vystavena celá série a druhá série je z dalšího turnaje thai boxu. Myslím, že jeho stylu nejvíc by odpovídala tato fotka, bohužel není tak ostrá, jak by měla být. Rozhodně ale je Kozák kvalitní autor a zájemci o živou fotografii by se měli s jeho pracemi seznámit.