Nezařazené

Výběr toho nejlepšího – 16.11.2004

Mám vždycky radost, když objevím v naší galerii dobrou živou fotografii. A tahle je hodně živá!

Zárodek úspěchu keňských běžců

Komentářů: 16
Hodnocení: 9.25


Autor se podepisuje jako Tyle, jmenuje se Pavel Tyle a má svoji moc pěknou webovou stránku. Je z Prahy, rád cestuje a umí fotit. Fotka kterou tady uvádím je „jakoby nic, vyfoceno z okna, prostě momentka. Jenže vtip je v tom, že musíte mít fotografování v krvi, abyste takovou „náhodnou“ fotku dokázali pořídit. Pavel Tyle fotografuje převážně krajinu, ať doma nebo v zahraničí. Živé fotografie nepřevažují v jeho tvorbě, ale nebrání se jim. Na této konkrétní fotografii je mimo jiné zajímavé perspektivní a pohybové zkreslení lidského těla v pohybu. Ta distorze působí zajímavým výtvarným dojmem. A k té „náhodě“: je třeba opravdu pohotového prst na spoušti, aby fotograf vystihl pohyb rukou a nohou a ještě navíc aby snímek pořídil v okamžiku, kdy za hlavou běžícího chlapce je klidná plocha. Už o krok dále by fotografie nebyla tak působivá. Na galerii Pavla Tyleho se podívejte, stojí za to. Je na ní zajímavý i autorův vývoj. Obrázky z roku 1998 jsou vcelku obyčejné snímky z cest do zahraničí… a postupně se autor vypracoval k osobitému výtvarnému názoru.

Mám vždycky radost, když objevím v naší galerii dobrou živou fotografii. A tahle je hodně živá!

Zárodek úspěchu keňských běžců

Komentářů: 16
Hodnocení: 9.25


Autor se podepisuje jako Tyle, jmenuje se Pavel Tyle a má svoji moc pěknou webovou stránku. Je z Prahy, rád cestuje a umí fotit. Fotka kterou tady uvádím je „jakoby nic, vyfoceno z okna, prostě momentka. Jenže vtip je v tom, že musíte mít fotografování v krvi, abyste takovou „náhodnou“ fotku dokázali pořídit. Pavel Tyle fotografuje převážně krajinu, ať doma nebo v zahraničí. Živé fotografie nepřevažují v jeho tvorbě, ale nebrání se jim. Na této konkrétní fotografii je mimo jiné zajímavé perspektivní a pohybové zkreslení lidského těla v pohybu. Ta distorze působí zajímavým výtvarným dojmem. A k té „náhodě“: je třeba opravdu pohotového prst na spoušti, aby fotograf vystihl pohyb rukou a nohou a ještě navíc aby snímek pořídil v okamžiku, kdy za hlavou běžícího chlapce je klidná plocha. Už o krok dále by fotografie nebyla tak působivá. Na galerii Pavla Tyleho se podívejte, stojí za to. Je na ní zajímavý i autorův vývoj. Obrázky z roku 1998 jsou vcelku obyčejné snímky z cest do zahraničí… a postupně se autor vypracoval k osobitému výtvarnému názoru.