V úterý zahájil Olympus program letošní Interkamery, která začíná v prostorách Výstaviště v Holešovicích v Praze dnes, 13.dubna. Na tiskové konferenci předvedl svoje novinky a dr. Petr Hanzlík, šéf české pobočky, hovořil i o dalších perspektivách vývoje.
Olympus byl vždy součástí technologického „ostří břitvy“ a je dobře sledovat, jaké signály z něho vycházejí. Letošní Interkamera už není zaměřena jen na fotografickou techniku, je definována obecněji na spotřební elektroniku (třebaže stále ještě „foto“ drtivou mírou převažuje). Totéž, upozornil dr. Hanzlík, platí o strategii Olympusu. K hlavním hitům tedy letos patří i audiopřehrávač s pětigigovým pevných diskem m:robe MR-100 a přehrávač m:robe MR-500i s vestavěným digitálním fotoaparátem. „Vyfoťte si svoji hudbu“ zní propagační slogan tohoto výrobku. Olympus se zaměřuje na mladé lidi, nespoutané technickými kategoriemi včerejška, ale ani současnosti. Kombinace zvuku a obrazu, statického a dynamického záznamu, sdílení technologií a sdílení zážitků, to je trend, který Olympus nastoupil.
V úterý zahájil Olympus program letošní Interkamery, která začíná v prostorách Výstaviště v Holešovicích v Praze dnes, 13.dubna. Na tiskové konferenci předvedl svoje novinky a dr. Petr Hanzlík, šéf české pobočky, hovořil i o dalších perspektivách vývoje.
Olympus byl vždy součástí technologického „ostří břitvy“ a je dobře sledovat, jaké signály z něho vycházejí. Letošní Interkamera už není zaměřena jen na fotografickou techniku, je definována obecněji na spotřební elektroniku (třebaže stále ještě „foto“ drtivou mírou převažuje). Totéž, upozornil dr. Hanzlík, platí o strategii Olympusu. K hlavním hitům tedy letos patří i audiopřehrávač s pětigigovým pevných diskem m:robe MR-100 a přehrávač m:robe MR-500i s vestavěným digitálním fotoaparátem. „Vyfoťte si svoji hudbu“ zní propagační slogan tohoto výrobku. Olympus se zaměřuje na mladé lidi, nespoutané technickými kategoriemi včerejška, ale ani současnosti. Kombinace zvuku a obrazu, statického a dynamického záznamu, sdílení technologií a sdílení zážitků, to je trend, který Olympus nastoupil.