Nezařazené

Tentokrát sport

Miloš Štáfek má svoji galerii v rámci fotogalerie Humanart – velmi zajímavá komunita, vřele doporučuji! Sám autor toho o sobě moc nenapovídá. Do oddílu „o mně“ napsal chodím a fotím, čím? Dynaxem 7D a oblíbené autory a přátele nemá a tudíž nemůže u nich být oblíben. Oceněná díla a výhry nemá, děl má 91 k dnešnímu dni. Pokud mu máme věřit, je mu 100 let.

No a teď k té fotce:

Ke sportovní fotografii samozřejmě patří pohotovost. Štáfek má ty bikery vychytané, zrovna tak jako frajery na prkně: používá je jako výtvarný prvek v imaginárním prostoru. Sportovní výkon mu není jako hlavní cíl (i když dokáže udělat perfektní sportovní fotku). Spíš bych řekl, že mu jde o jakýsi absurdní, až surrealistický efekt – a když se dívám na ty fotky, rozumím jeho vlastní charakteristice, který je silně ironická. Ostatně, ironie je mu vlastní: když vyfotí pohlednicovou fotku mlýna, tak ji aspoň nazve Mlejn…. Ale zpátky k těm létajícím bikerům: autor našel motiv, našel svůj názor na něj a teď může s tímto motivem pracovat, obměňovat ho, hledat další možnosti.
Což patří k podstatě výtvarna.

Miloš Štáfek má svoji galerii v rámci fotogalerie Humanart – velmi zajímavá komunita, vřele doporučuji! Sám autor toho o sobě moc nenapovídá. Do oddílu „o mně“ napsal chodím a fotím, čím? Dynaxem 7D a oblíbené autory a přátele nemá a tudíž nemůže u nich být oblíben. Oceněná díla a výhry nemá, děl má 91 k dnešnímu dni. Pokud mu máme věřit, je mu 100 let.

No a teď k té fotce:

Ke sportovní fotografii samozřejmě patří pohotovost. Štáfek má ty bikery vychytané, zrovna tak jako frajery na prkně: používá je jako výtvarný prvek v imaginárním prostoru. Sportovní výkon mu není jako hlavní cíl (i když dokáže udělat perfektní sportovní fotku). Spíš bych řekl, že mu jde o jakýsi absurdní, až surrealistický efekt – a když se dívám na ty fotky, rozumím jeho vlastní charakteristice, který je silně ironická. Ostatně, ironie je mu vlastní: když vyfotí pohlednicovou fotku mlýna, tak ji aspoň nazve Mlejn…. Ale zpátky k těm létajícím bikerům: autor našel motiv, našel svůj názor na něj a teď může s tímto motivem pracovat, obměňovat ho, hledat další možnosti.
Což patří k podstatě výtvarna.