Nezařazené

Setkání s Kodakem

Novináři z celé Evropy měli možnost ve francouzské Nice vyzkoušet v krátkém hands on nejnovější modely Kodaku. Mezi nimi byl i přístroj Easy Share One, vybavený wi-fi konektivitou. S předvedenými modely, dále to byly ultrazoomy P880 a P850 a řada V, modely 550 a 530, čtenáře seznámíme v příštím týdnu.

Pánové Martin Raymond a Christian Sanderson zde z výzkumného ústavu Future Laboratory měli prezentaci výhledů digitální fotografie. Právě na úvahách tohoto typu staví Kodak svoji strategii.

Generace i
Pojem generace i zavádí FL pro generaci lidí narozených po roce 1984 (zvoleno datum románu George Orwella). Tito lidé si nepamatují na svět +t bez internetu a bez mobilních telefonů. Mnozí si nepamatují, že se fotografovalo na film. Dřívější generace odvozovala svoje chování ve světě ze vzorců zděděných po rodičích, tato nová generace buduje na vlastní zkušenosti.

Něco čísel: 40% obsahu internetu je tvořeno uživateli internetu. Podle výzkumů FL 60% nafotografovaných digitálních obrázků nikdo nepřehraje do fotoaparátu. Nová generace ve stále rostoucí míře spoléhá na komunikaci prostřednictvím sítí.

Na tyto úvahy navazovaly prezentace i dalších přednášejících. Kodak uvažuje o využití GPS pro organizování archivu. Myšlenka je prostá: už dnes je v EXIF souboru zapsané datum pořízení snímku. Jakmile tam bude i přesné místo, bude snazší snímek vyhledat v archivu (kritérium „snímky pořízené 16.9.2005 v Pelhřimově“).

Na myšlence sdílení fotografií staví Kodak už dlouhodobě – proto jeho série digitálních fotoaparátů je nazvaný easy share, tedy snadné sdílení. Byl průkopník přenosu před USB kolébku a wi-fi konektivita je logickým pokračováním tohoto trendu.

Novináři z celé Evropy měli možnost ve francouzské Nice vyzkoušet v krátkém hands on nejnovější modely Kodaku. Mezi nimi byl i přístroj Easy Share One, vybavený wi-fi konektivitou. S předvedenými modely, dále to byly ultrazoomy P880 a P850 a řada V, modely 550 a 530, čtenáře seznámíme v příštím týdnu.

Pánové Martin Raymond a Christian Sanderson zde z výzkumného ústavu Future Laboratory měli prezentaci výhledů digitální fotografie. Právě na úvahách tohoto typu staví Kodak svoji strategii.

Generace i
Pojem generace i zavádí FL pro generaci lidí narozených po roce 1984 (zvoleno datum románu George Orwella). Tito lidé si nepamatují na svět +t bez internetu a bez mobilních telefonů. Mnozí si nepamatují, že se fotografovalo na film. Dřívější generace odvozovala svoje chování ve světě ze vzorců zděděných po rodičích, tato nová generace buduje na vlastní zkušenosti.

Něco čísel: 40% obsahu internetu je tvořeno uživateli internetu. Podle výzkumů FL 60% nafotografovaných digitálních obrázků nikdo nepřehraje do fotoaparátu. Nová generace ve stále rostoucí míře spoléhá na komunikaci prostřednictvím sítí.

Na tyto úvahy navazovaly prezentace i dalších přednášejících. Kodak uvažuje o využití GPS pro organizování archivu. Myšlenka je prostá: už dnes je v EXIF souboru zapsané datum pořízení snímku. Jakmile tam bude i přesné místo, bude snazší snímek vyhledat v archivu (kritérium „snímky pořízené 16.9.2005 v Pelhřimově“).

Na myšlence sdílení fotografií staví Kodak už dlouhodobě – proto jeho série digitálních fotoaparátů je nazvaný easy share, tedy snadné sdílení. Byl průkopník přenosu před USB kolébku a wi-fi konektivita je logickým pokračováním tohoto trendu.