Nezařazené

Samsung HZ1 (info)

Kolín, Německo, 22. září 2008 – Samsung dnes oznámil, že se pro příští rok více zaměří na inovaci svých produktů kombinací již existujících řešení a technologií tak, aby vyšel vstříc přáním a skutečným požadavkům zákazníků. K tomuto konceptu se váže i unikátní technologie DLNA, díky které mohou být například fotografie pořízené digitálními fotoaparáty Samsung přenášeny do televizorů bezdrátově. Prostřednictvím WiFi sítě mohou být také jednoduše přeneseny do počítače, na internetovou stránku či odeslány jako příloha mailu.

Protože si Samsung uvědomuje, co zákazníci chtějí – možnost pořizovat fotografie z dálky a zároveň přístroje, které se snadno nosí, představuje dnes na veletrhu Photokina první kompaktní fotoaparát s desetinásobným optickým zoomem a 24mm širokoúhlým objektivem HZ1.

Samsung HZ1 – dalekohled a HD kamera v jednom
HZ1 je špičkový kompaktní fotoaparát, který jako první na světě přináší desetinásobný optický zoom a ultraširoký 24mm objektiv. Uvedením fotoaparátu HZ1 vstupuje Samsung na trh kompaktních ultrazoomů, což rozšiřuje a posiluje jeho nabídku a představuje technologické inovace.

HZ1 umožňuje zákazníkům pořizovat ostré a široké záběry z velké vzdálenosti díky kombinaci špičkových technologií, optického 10x zoomu a širokému 24mm objektivu. Dále se může pochlubit schopností zaznamenávat video v HD kvalitě, systémem perfektního portrétu, popisem funkcí, volbou stylu fotografie a DCM (správcem digitálního obsahu), který umožňuje snadno ukládat a spravovat obrázky.

“Klíč k úspěchu je nabídnout produkty a řešení, která přinášejí zákazníkům lepší zážitky spojené s komunikací prostřednictvím fotografií a videa. Snažíme se překonat konkurenci, která je momentálně zaměřena pouze na vlastnosti a funkce,” říká k tomu Park Sang-Jin, výkonný Vice President Samsung Camera. „Samsung již nyní špičkou v různých oblastech spotřební elektroniky a souvisejících technologií, jako jsou polovodiče, televizory, videokamery a mobilní telefony. Pokud dokážeme zkombinovat naše schopnosti a technologie a aplikovat je na naše znalosti spotřebitelských návyků a potřeb, jistě se dostaneme mezi špičkové značky i na trhu digitálních fotoaparátů,“ dodává Park.

Samsung se chce zaměřit na víc, než jen funkce a technologie, které jsou módním pojmem současného trhu. Cílem je přinášet zákazníkům zařízení a služby, které naplní jejich potřeby při sdílení a správě digitálních fotografií, zlepší komunikace prostřednictvím sdílení obrázků a také k tomu plně využijí možností domácí elektroniky.

Kolín, Německo, 22. září 2008 – Samsung dnes oznámil, že se pro příští rok více zaměří na inovaci svých produktů kombinací již existujících řešení a technologií tak, aby vyšel vstříc přáním a skutečným požadavkům zákazníků. K tomuto konceptu se váže i unikátní technologie DLNA, díky které mohou být například fotografie pořízené digitálními fotoaparáty Samsung přenášeny do televizorů bezdrátově. Prostřednictvím WiFi sítě mohou být také jednoduše přeneseny do počítače, na internetovou stránku či odeslány jako příloha mailu.

Protože si Samsung uvědomuje, co zákazníci chtějí – možnost pořizovat fotografie z dálky a zároveň přístroje, které se snadno nosí, představuje dnes na veletrhu Photokina první kompaktní fotoaparát s desetinásobným optickým zoomem a 24mm širokoúhlým objektivem HZ1.

Samsung HZ1 – dalekohled a HD kamera v jednom
HZ1 je špičkový kompaktní fotoaparát, který jako první na světě přináší desetinásobný optický zoom a ultraširoký 24mm objektiv. Uvedením fotoaparátu HZ1 vstupuje Samsung na trh kompaktních ultrazoomů, což rozšiřuje a posiluje jeho nabídku a představuje technologické inovace.

HZ1 umožňuje zákazníkům pořizovat ostré a široké záběry z velké vzdálenosti díky kombinaci špičkových technologií, optického 10x zoomu a širokému 24mm objektivu. Dále se může pochlubit schopností zaznamenávat video v HD kvalitě, systémem perfektního portrétu, popisem funkcí, volbou stylu fotografie a DCM (správcem digitálního obsahu), který umožňuje snadno ukládat a spravovat obrázky.

“Klíč k úspěchu je nabídnout produkty a řešení, která přinášejí zákazníkům lepší zážitky spojené s komunikací prostřednictvím fotografií a videa. Snažíme se překonat konkurenci, která je momentálně zaměřena pouze na vlastnosti a funkce,” říká k tomu Park Sang-Jin, výkonný Vice President Samsung Camera. „Samsung již nyní špičkou v různých oblastech spotřební elektroniky a souvisejících technologií, jako jsou polovodiče, televizory, videokamery a mobilní telefony. Pokud dokážeme zkombinovat naše schopnosti a technologie a aplikovat je na naše znalosti spotřebitelských návyků a potřeb, jistě se dostaneme mezi špičkové značky i na trhu digitálních fotoaparátů,“ dodává Park.

Samsung se chce zaměřit na víc, než jen funkce a technologie, které jsou módním pojmem současného trhu. Cílem je přinášet zákazníkům zařízení a služby, které naplní jejich potřeby při sdílení a správě digitálních fotografií, zlepší komunikace prostřednictvím sdílení obrázků a také k tomu plně využijí možností domácí elektroniky.