On je to přístaveček, zátoka v rybářské vesnici . Vydali jsme se tam s Ljubou brzy ráno v naději na působivé světlo. Jenže u moře je to jako na horách, počasí se mění každou chvíli a mnohdy k horšímu. Co s tím? Na to je každá rada drahá.
Je třeba najít, čeho se chytit, o co se opřít. Tady na Srí Lance jsou rybářské lodě pestře pomalované – a to jsem si vzal jako klíč. Ta křiklavá barevnost při bližším pohledu vytváří zajímavé kompozice. Vybral jsem pár ukázek. Lze v tom jít v přístavu skoro do nekonečna.
A v duchu klnout na počasí bez pěkného nízkého sluníčka.
On je to přístaveček, zátoka v rybářské vesnici . Vydali jsme se tam s Ljubou brzy ráno v naději na působivé světlo. Jenže u moře je to jako na horách, počasí se mění každou chvíli a mnohdy k horšímu. Co s tím? Na to je každá rada drahá.
Je třeba najít, čeho se chytit, o co se opřít. Tady na Srí Lance jsou rybářské lodě pestře pomalované – a to jsem si vzal jako klíč. Ta křiklavá barevnost při bližším pohledu vytváří zajímavé kompozice. Vybral jsem pár ukázek. Lze v tom jít v přístavu skoro do nekonečna.
A v duchu klnout na počasí bez pěkného nízkého sluníčka.
Tohle je první fotka ze série – barevnost v kontrastu s tím svinstvem ve vodě.
Pak ale jsem už šel jen po plochách a liniích, podle mého Desatera – hledejte linie, tvary a struktury.
Varianta na téže téma.
Dosti bylo geometrie, pohružme se do chaosu.
Písmo je důležitý výtvarný prvek.
Písmo a samozřejmě i obrazce.
Na závěr jednu realistickou, na rozloučenou.