Nezařazené

Megapixel.cz: Od statického katalogu k vítěznému e-shopu

Když společnost Megapixel v roce 2001 vznikala, byl český internet ještě v plenkách. Elektronických obchodů bylo v té době pomálu a vzdělaných internetových uživatelů s chutí nakupovat online snad ještě míň. Přesto se tento kamenný a elektronický obchod s digitálními fotoaparáty rozhodl na internetu prosadit a po šesti letech usilovné práce se může zaslouženě pochlubit oceněním za nejlepší český e-shop.

Cesta to ale rozhodně nebyla snadná. Megapixel ve svých počátcích připomínal spíše katalog fotoaparátů, než plnohodnotný elektronický obchod se všemi svými atributy. Přesto si jej uživatelé oblíbili. „Sami jsme byli od začátku velkými fanoušky digitální fotoaparátů a to se na webu projevilo,“ říká Tomáš Matějček, ředitel společnosti Megapixel. „Chtěli jsme vyjít nadšeným fotografům vstříc, a proto jsme jim poskytovali co možná nejvíce informací, kompletní specifikace a vlastní postřehy k jednotlivým fotoaparátům. Jak se zdá, lidé tuto vstřícnost umí ocenit.“

Zvolená strategie vydržela Megapixelu dodnes. Ne nadarmo si obchod, který nabízí své služby ve dvou pražských kamenných prodejnách a rozsáhlém e-shopu, osvojil podtitul Centrum digitální fotografie. Aby toto heslo naplnil, poskytuje Megapixel fotografům rozličné služby, jako tisk a úpravu fotografií, servis nebo půjčovnu fotoaparátů. Na webu www.megapixel.cz najdete také mnoho informací a nástrojů, které vám pomohou při výběru toho správného fotoaparátu.

Svou dnešní podobu nabyl web Megapixelu již před dvěma lety. Jakkoliv se tahle doba může zdát na první pohled krátká, u malých dětí a internetových obchodů se za dva roky změní téměř všechno. Přesto je web Megapixel.cz stále ve výborné kondici, což dokazuje jak neustále se zvyšující obchodní výkonnost a loajalita zákazníků, tak získaná ocenění. Tím nejčerstvějším je cena za první místo v kategoriích E-shop a Obchod a prodej v prestižní soutěži webových stránek WebTop100.

Tomáš Matějček a jeho lidé ale neusínají na vavřínech: „Dosaženého výsledku v soutěži WebTop100 si velice vážíme a bereme ho jako oficiální uznání našeho dlouholetého snažení. Největší odměnou nám je ale stále se zvyšující přízeň našich zákazníků a fakt, že se většina z nich na web opakovaně vrací. O to více nás těší, že jim od nového roku budeme moci představit novou verzi našeho e-shopu. Již několik měsíců na ní usilovně pracujeme a věříme, že bude ještě lepším místem pro poznávání a nákup digitální fototechniky než současný web.“

Více o soutěži WebTop100 a úspěchu Megapixelu v konkurenci desítek webů si můžete přečíst ve zprávě Vítězství v soutěži WebTop100 2007.

Když společnost Megapixel v roce 2001 vznikala, byl český internet ještě v plenkách. Elektronických obchodů bylo v té době pomálu a vzdělaných internetových uživatelů s chutí nakupovat online snad ještě míň. Přesto se tento kamenný a elektronický obchod s digitálními fotoaparáty rozhodl na internetu prosadit a po šesti letech usilovné práce se může zaslouženě pochlubit oceněním za nejlepší český e-shop.

Cesta to ale rozhodně nebyla snadná. Megapixel ve svých počátcích připomínal spíše katalog fotoaparátů, než plnohodnotný elektronický obchod se všemi svými atributy. Přesto si jej uživatelé oblíbili. „Sami jsme byli od začátku velkými fanoušky digitální fotoaparátů a to se na webu projevilo,“ říká Tomáš Matějček, ředitel společnosti Megapixel. „Chtěli jsme vyjít nadšeným fotografům vstříc, a proto jsme jim poskytovali co možná nejvíce informací, kompletní specifikace a vlastní postřehy k jednotlivým fotoaparátům. Jak se zdá, lidé tuto vstřícnost umí ocenit.“

Zvolená strategie vydržela Megapixelu dodnes. Ne nadarmo si obchod, který nabízí své služby ve dvou pražských kamenných prodejnách a rozsáhlém e-shopu, osvojil podtitul Centrum digitální fotografie. Aby toto heslo naplnil, poskytuje Megapixel fotografům rozličné služby, jako tisk a úpravu fotografií, servis nebo půjčovnu fotoaparátů. Na webu www.megapixel.cz najdete také mnoho informací a nástrojů, které vám pomohou při výběru toho správného fotoaparátu.

Svou dnešní podobu nabyl web Megapixelu již před dvěma lety. Jakkoliv se tahle doba může zdát na první pohled krátká, u malých dětí a internetových obchodů se za dva roky změní téměř všechno. Přesto je web Megapixel.cz stále ve výborné kondici, což dokazuje jak neustále se zvyšující obchodní výkonnost a loajalita zákazníků, tak získaná ocenění. Tím nejčerstvějším je cena za první místo v kategoriích E-shop a Obchod a prodej v prestižní soutěži webových stránek WebTop100.

Tomáš Matějček a jeho lidé ale neusínají na vavřínech: „Dosaženého výsledku v soutěži WebTop100 si velice vážíme a bereme ho jako oficiální uznání našeho dlouholetého snažení. Největší odměnou nám je ale stále se zvyšující přízeň našich zákazníků a fakt, že se většina z nich na web opakovaně vrací. O to více nás těší, že jim od nového roku budeme moci představit novou verzi našeho e-shopu. Již několik měsíců na ní usilovně pracujeme a věříme, že bude ještě lepším místem pro poznávání a nákup digitální fototechniky než současný web.“

Více o soutěži WebTop100 a úspěchu Megapixelu v konkurenci desítek webů si můžete přečíst ve zprávě Vítězství v soutěži WebTop100 2007.