Nezařazené

Bitva o Kodak

Je to poprvé za šest let existence Digineffu, kdy uvádím zprávu tohoto typu: v nově otevřeném hypermarketu Tesco v Praze-Skalce se lidé poprali o zlevněné Kodaky! Hypermarket se ve středu otevíral zákazníkům a jako promo zde byly i Kodaky zlevněné z 8999 na 2499 korun. Bylo jich připraveno několik set. Lidé na ně čekali už od sedmi a krátce po osmé, kdy se Tesco poprvé zákazníkům otevřelo, zásoby došly. Prodavači nabízeli Umaxy, ale tím vyvolali jenom nevoli. Prodavači dokonce vylezli na pulty a snažili se hlasitými pokyny a máváním rukama přimět lidi, aby ustoupili o kousek dozadu. Společnost Tesco Stores ČR v inzertních letácích u některého zboží uváděla počet kusů, které byly v novém hypermarketu Skalka k dispozici, u zlevněných fotoaparátů však tento údaj chyběl. Vnést větší pořádek do výprodejů a slev by měla novela zákona o regulaci reklamy, kterou již schválila sněmovna a nyní ji posoudí Senát a prezident. Zákazníky by měl spíš ochránit úsudek a zdravý rozum. Jakmile jdu do slevy na jednu třetinu, musím počítat s tím, ¨že mi utrhají knoflíky od kabátu a možná, že se na mě nedostane. Jenže filosofie dnešní doby jde jinudy. Stát, který reálně dělá pro občana písk, chce vytvářet dojem, že se o něho stará tím, že buzeruje soukromé subjekty, v tomto případě hypermarkety. Ve skutečnosti je to jen vytváření alibi a kouřové clony.

Je to poprvé za šest let existence Digineffu, kdy uvádím zprávu tohoto typu: v nově otevřeném hypermarketu Tesco v Praze-Skalce se lidé poprali o zlevněné Kodaky! Hypermarket se ve středu otevíral zákazníkům a jako promo zde byly i Kodaky zlevněné z 8999 na 2499 korun. Bylo jich připraveno několik set. Lidé na ně čekali už od sedmi a krátce po osmé, kdy se Tesco poprvé zákazníkům otevřelo, zásoby došly. Prodavači nabízeli Umaxy, ale tím vyvolali jenom nevoli. Prodavači dokonce vylezli na pulty a snažili se hlasitými pokyny a máváním rukama přimět lidi, aby ustoupili o kousek dozadu. Společnost Tesco Stores ČR v inzertních letácích u některého zboží uváděla počet kusů, které byly v novém hypermarketu Skalka k dispozici, u zlevněných fotoaparátů však tento údaj chyběl. Vnést větší pořádek do výprodejů a slev by měla novela zákona o regulaci reklamy, kterou již schválila sněmovna a nyní ji posoudí Senát a prezident. Zákazníky by měl spíš ochránit úsudek a zdravý rozum. Jakmile jdu do slevy na jednu třetinu, musím počítat s tím, ¨že mi utrhají knoflíky od kabátu a možná, že se na mě nedostane. Jenže filosofie dnešní doby jde jinudy. Stát, který reálně dělá pro občana písk, chce vytvářet dojem, že se o něho stará tím, že buzeruje soukromé subjekty, v tomto případě hypermarkety. Ve skutečnosti je to jen vytváření alibi a kouřové clony.