Šprýmovné kousky s námi provádí Olympus. Že sponzoruje stáj Ferrari víme od loňského podzimu, kdy uvedl na trh sérii Mju 400 Ferrari. Nyní to je Ferrari DIGITAL MODEL 2004, jak bylo oznámeno v úterý. Co to má společného s AZ, který nepůjde na evropský trh? Podle všeho jde o stejný aparát.
Třímegová CAMEDIA AZ-1 je vybavena periskopovým objektivem (obraz jde přes hranol, takže pohyblivé části zoomu 1:3 se pohybují uvnitř přístroje). S tímto řešením Olympus přišel v roce 2000 v modelu C1. Ten – hlavně kvůli tehdejší vysoké ceně – neměl úspěch, Olympus tedy prodal řešení Minoltě, která s ním udělala díru do světa svým modelem „X“ a nyní se řešení vrací. AZ1 je zřejmě pokusný balónek, půjde jen na japonský a americký trh. Ale ani Evropa nezůstane stranou. Polovina ze série 10 tisíc Ferrari má zamířeno právě sem. Kolik jich asi zůstane v Česku?
Šprýmovné kousky s námi provádí Olympus. Že sponzoruje stáj Ferrari víme od loňského podzimu, kdy uvedl na trh sérii Mju 400 Ferrari. Nyní to je Ferrari DIGITAL MODEL 2004, jak bylo oznámeno v úterý. Co to má společného s AZ, který nepůjde na evropský trh? Podle všeho jde o stejný aparát.
Třímegová CAMEDIA AZ-1 je vybavena periskopovým objektivem (obraz jde přes hranol, takže pohyblivé části zoomu 1:3 se pohybují uvnitř přístroje). S tímto řešením Olympus přišel v roce 2000 v modelu C1. Ten – hlavně kvůli tehdejší vysoké ceně – neměl úspěch, Olympus tedy prodal řešení Minoltě, která s ním udělala díru do světa svým modelem „X“ a nyní se řešení vrací. AZ1 je zřejmě pokusný balónek, půjde jen na japonský a americký trh. Ale ani Evropa nezůstane stranou. Polovina ze série 10 tisíc Ferrari má zamířeno právě sem. Kolik jich asi zůstane v Česku?