![]() O palivových článcích použitelných v zrcadlovkách hovoří i společnost MTI Micro. Před týdnem firma oznámila, že spolupracuje s „významným japonským výrobcem digitálních fotoaparátů“ na vývoji palivových článků pro zrcadlovky. V této souvislosti se spekuluje o tom, jak by takové články měly vypadat – představa se točí kolem vize jakéhosi „battery packu“. Jaká by byla výhoda takového řešení v době, kdy jsou akumulátory tak výkonné, že v podstatě elektrická energie přestala být vážným problémem? Samozřejmě by záleželo na technických parametrech. Kdyby bylo možno fotit čtrnáct dní bez nutnosti dobíjet, jistě by to byla výhoda – i za cenu objemného (a jistě i nákladného) battery packu. V příštím týdnu by MTI Micro měla předvést prototyp takového zařízení. Pokud se tak stane, podáme podrobnější informaci. |
![]() O palivových článcích použitelných v zrcadlovkách hovoří i společnost MTI Micro. Před týdnem firma oznámila, že spolupracuje s „významným japonským výrobcem digitálních fotoaparátů“ na vývoji palivových článků pro zrcadlovky. V této souvislosti se spekuluje o tom, jak by takové články měly vypadat – představa se točí kolem vize jakéhosi „battery packu“. Jaká by byla výhoda takového řešení v době, kdy jsou akumulátory tak výkonné, že v podstatě elektrická energie přestala být vážným problémem? Samozřejmě by záleželo na technických parametrech. Kdyby bylo možno fotit čtrnáct dní bez nutnosti dobíjet, jistě by to byla výhoda – i za cenu objemného (a jistě i nákladného) battery packu. V příštím týdnu by MTI Micro měla předvést prototyp takového zařízení. Pokud se tak stane, podáme podrobnější informaci. |