Konica Minolta je partnerem letu přes dva kontinenty. Touto akcí společnost Konica Minolta spolupracuje na kampani japonské vlády na podporu zahraniční návštěvnosti Japonska.

Výraz Yokoso v japonštině znamená pohostinnost, s jakou Japonci přistupují k hostům ze zahraničí. Stejný název nese i kampaň Yokoso Japan, která propaguje Japonsko jako cílovou destinaci zahraničních turistů. Symbolem kampaně je obří vzducholoď, která v těchto týdnech brázdí evropský vzdušný koridor. Zeppelin poletí přes evropský kontinent dál do Asie a Japonska.

Vzducholoď vyjadřuje harmonickou koexistenci přírody a prostředí, utvářeného člověkem. "Let Zeppelinu se mohl uskutečnit díky spolupráci Konica Minolta Holding. Společnost jím podporuje světovou výstavu Expo, která proběhne v roce 2005 v japonském Aichi," uvedl Jiří Kubíček z Konica Minolta Photo Imaging Czech.

Osádka vzdušné lodi bude během celého letu pořizovat fotografie, které se zřejmě stanou součástí snímků Archivu světového dědictví. Nad Prahou se Zeppelin objeví 3. a 4. července